Bouwjaar | 11-04-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.413 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.413 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Di Natale Car SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Charleroi 138 |
Postcode | 7134 |
Plaats | Epinois |
Land | België |
GSM | +32 (0)484 - 169584 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
/// !! Vente sous conditions marchand ou export uniquement !! \ \ \
*** Plus d'informations 0484/169.584 ***
Voiture en Dépot/Vente
Vente dans l'état a emporter
Calculateur de boite vitesse automatique en défaut aléatoirement à remplacer.
Adresse : Route de Charleroi 138, 7134 Epinois (Binche)
Numéro de GSM
o Di Natale Rocco : 0484/169.584 (FR/EN/NL/IT/PL)
o Di Natale Vincent : 0495/209.307 (FR/IT/EN)
Di Natale Car SPRL décline toutes responsabilités concernant l'exactitude des informations fournies tant au niveau des détails du véhicule que de son équipement.
Cette annonce n'est pas contractuelle, seule la facture finale et les papiers officiels du véhicule étant seuls documents probants faisant foi.
Nous sommes ouvert de lundi au vendredi de 9H00 à 18H00 et le samedi de 10H00 à 17H00
Essais possible
www.dinatalecar.eu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.