Bouwjaar | 01-11-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoline Woluwe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avenue Georges Henri 295 |
Postcode | 1200 |
Plaats | Woluwe-Saint-Lambert |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 761262 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolinewoluwe.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Tous nos véhicules :
- font l'objet d'un check-up complet par un expert avant d'être mis en vente
- sont livrés avec carnet d'entretien et historique complet
- sont livrés avec Car-Pass et manuel de bord
- peuvent être vendus avec contrat FEREDRAUTO et 12 mois de garantie
- possibilité de faire un check-up complet par un organisme indépendant (ex : Turing secours)
- possibilité de faire un test de conduite avant d'acheter
- Possibilité de financement rapide
- Possibilité de reprise de votre ancien véhicule
AUTO LINE, vendeur agréé FEDERAUTO, ayant plus de 20 ans d'expérience dans le domaine automobile, est à votre service pour tout conseil lors de l'achat et vente vos véhicules.
Al onze voertuigen:
- worden door een expert volledig gecontroleerd vooraleer ze te koop worden gezet
- worden geleverd met onderhoudsboekje
- worden geleverd met een Car-Pass en een gebruikersgids
- kunnen verkocht worden met een contract FEDERAUTO et een garantie van 12 maanden.
- mogelijkheid tot volledige check-up door een onafhankelijk orgaan (vb. Touring Wegenhulp)
- mogelijkheid om een testrit te maken voor de eventuele aankoop.
- mogelijkheid tot snelle financiering
- mogelijkheid tot overname van uw oude voertuig.
Auto Line, geaggregeerd verkoper FEDERAUTO, met meeer dan 20 jaar ervaring in de autosector, is tot uw dienst voor alle advies met betrekking tot aankoop en verkoop van voertuigen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.