Bouwjaar | 13-07-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.150 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-07-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.150 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Made |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brieltjenspolder 8E |
Postcode | 4921 PJ |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15403099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrummade.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 177 x 144 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Distributieriem is vervangen bij 225.760 op 05-2023.
Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. In deze auto vindt u een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare voorstoelen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Deze Renault is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Deze auto is voorzien van navigatiesysteem, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Wilt u deze Occasion komen bekijken ? Alleen op afspraak geopend, ook in de avond! Graag even bellen voor bezichtiging 0615403099.
Wij adverteren met scherpe meeneemprijzen. Al onze occasions worden ZONDER EXTRA AFLEVERINGSKOSTEN afgeleverd inclusief geldige apk, nationale auto pas, en RDW tenaamstelling. Indien gewenst hebben wij ook afleverpakketten met afleverbeurt en/of garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.