Renault Master T35 2.3 dCi L2H3 125PK | AUTOMAAT | Airco | NAVI | Inrichting | Trekhaak

€ 8.995,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-05-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 257.501 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L2H3 125PK | AUTOMAAT | Airco | NAVI | Inrichting | Trekhaak


€ 8.995,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-05-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 257.501 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel Twijzel BV
Contactpersoon K.T. Bruining
Adres Optwizel 29
Postcode 9286 EA
Plaats Twijzel
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)511 - 543252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aht-twijzel.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.865 kg
Laadvermogen: 1.594 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 206 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. U bent in deze Renault ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Alle voertuigen worden afgeleverd met geldige (nieuwe) APK en wij hanteren GEEN afleveringskosten!
Extra onderhoud & garantiepakketen zijn in overleg bespreekbaar.

Op onze website, www.aht-twijzel.nl, kunt u terecht voor het volgende:
- Meer informatie over het voertuig
- Uitgebreide fotorapportage
- Financiering van het voertuig

Heeft u interesse of wilt u een afspraak maken, graag vooraf telefonisch contact opnemen.

Wij zijn van maandag tot vrijdag geopend van 09.00-12.00 en 13.00-18.00!
Zaterdags zijn wij geopend van 09.00-12.00 en 13.00-16.30!

Wij zien u graag terug bij:

Autohandel Twijzel B.V.
Optwizel 29
9286 EA Twijzel
Website: www.aht-twijzel.nl
E-Mail: info@aht-twijzel.nl
Tel: 0511 - 543252
Bgg +31 6 53712484

Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden occasions besteed wordt, kan Autohandel Twijzel B.V. niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de gegevens/advertenties.
Bezoekers en/of gebruikers van onze site kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de door ons aangeboden informatie en prijzen, of de gevolgen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie