Renault Master L2h2 2.3 dCi L2H2 Optima

€ 11.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 172.333 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master L2h2 2.3 dCi L2H2 Optima


€ 11.999,-

Algemeen

Bouwjaar 22-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 172.333 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoverkoopbedrijf van der Wal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres St. Michaelsberch 11
Postcode 8831 ZM
Plaats Winsum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10911057 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoverkoopbedrijf.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

renault master l2h2 2.3 dCi L2H2 Optima


- Kenteken: VX-656-X
- Merk: renault
- Model: master l2h2
- APK tot: 06-09-2024
- Tellerstand: 172333 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld 6 bak
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 2299 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T B7
- Vermogen: 120 kW / 163pk
- Ledig gewicht: 1865 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Trekhaak

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Houten vloer in laadruimte
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Lat-om-lat betimmering laadruimte

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)


In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Renault master l2h2 altijd de controle. Deze auto komt uit 2016. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Gemakkelijk en veilig is bediening voor het audiosysteem met knoppen op het stuur. In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! De uitrusting van deze auto is met boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

De auto is voorzien van een trekhaak verder is de prijs ex btw en is inruil mogelijk.

Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Autoverkoopbedrijf v.d. Wal staat al meer dan 12 jaar bekend om zijn klantvriendelijke aanpak. Door simpele communicatie en afspraak = afspraak instelling hebben wij veel bezoekers van ons bedrijf met plezier mogen helpen.
We hebben ons gespecialiseerd in personenauto's en kleine en grote bedrijf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie