Bouwjaar | 12-01-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | - |
€ 33.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Decaigny Selected Cars & Vans - Tielt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lammersakker 18 |
Postcode | 8700 |
Plaats | Tielt |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)51 - 401780 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.decaigny.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Flexlease : alles omvattend leaseprogramma voor bedrijf en particulier. Bel / mail voor extra info of bezoek https://www.flexlease.rent .
Tot 10 jaar garantie ( vanaf de eerste inschrijving ) met ons exclusief Care programma.Bel of mail voor extra info.
AL ONZE WAGENS HEBBEN 1 JAAR GRATIS ASSISTANCE (EUROPA) BIJ AANKOOP.
Alle DECAIGNY SELECTED CARS& VANSworden op mr dan 100 punten gecontroleerd - Minimum 1 jaar garantie Europese wagen - Uitgebreide testrit mogelijk om onze kwaliteit te ervaren - Iedere wagen krijgt een onderhoud bij aflevering.
Onze hoog opgeleide medewerkers garanderen U kwaliteit en perfecte service. Bezoek www.decaigny.be en vind uw droomwagen.
Bedankt voor uw interesse in onze diensten. Familie Decaigny en het ganse team.
Flexlease : programme de location complet pour les entreprises et les particuliers. Appelez / envoyez un e-mail pour plus dinformations ou visitez https://www.flexlease.rent .
Jusqu' 10 ans de garantie ( partir de la premire immatriculation ) avec notre programme exclusif Care. Appelez ou envoyez un e-mail pour plus dinformations.
TOUTES NOS VOITURES ONT 1 AN DASSISTANCE ROUTIERE GRATUITE (EUROPE) AVEC ACHAT.
Toutes DECAIGNY SELECTED CARS & VANS sont contrles sur plus de 100 points Garantie minimum de 1 an Tarif avantaguex de lassistance routire Voiture europenne Possibilit dessais approfondis afin daprrcier notre qualit Chaque voiture ru un entretien avant livraison.
Notre personnel hautement qualifi vous garantit un service de qualit et parfait. Visitez www.decaigny.be et trouvez la voiture de vos rves.
Nous vous remercions de lintrt que vous portez nos services. La famille Decaigny et toute lquipe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!