Bouwjaar | 07-08-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-08-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Munsterhuis Renault Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 31-49 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2430055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.munsterhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Paardenvervoer
Nieuw: Ja
Modelreeks: jun 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.704 kg
Laadvermogen: 796 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
CO2-uitstoot: 344 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Munsterhuis Garantiepakket A: Munsterhuis Standaard Aflevering t.w.v. €295,- - Wettelijke garantie - APK van minimaal 12 maand - Technische inspectie & vloeistof controle - Wassen & stofzuigen van de auto - Kwart tank aan brandstof - Onvermijdbare kosten zoals legeskosten & tenaamstellingskosten
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
PARADOS Sport
- Nieuw
- Renault Master
- 165 PK
- Handgeschakeld
- Airconditioning
- Radio met bluetooth en stuurwielbediening
- Navigatie
- Cruise Control
- Aluminium wandpanelen
Paardengedeelte
- Uitgerust voor het vervoer van 2 paarden
- Design tussenschot
- Rubberen vloer
- Deuren tussen zadelkamer en paardengedeelte
- Twee afneembare voerbakken
- Schopkussens onder de staartbalk
- Afsluitbare opbergruimte in dakspoiler
- Dag- en nacht verlichting
- Dakluik
- Ventilatie
- Twee halfzakkende ramen
- Met pvc omringde aanbindkettingen
- RVS afsluitbalk voor zijklep met pvc flap
Zadelkamer
- Twee zadeldragers en 4 hoofdstelhaken
- Afsluitbare achterdeur met halfzakkend raam
- Kast met schappen
- Spiegel
- Opstapkrukje
Extra's
- LCD monitor met camera system (één voor het paardengedeelte en één voor achteruit rijden)
- Temperatuuraanduiding van paardengedeelte
- Led werklampen aan achterzijde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!