Renault Master T33 2.3DCI 136PK / L2H2/ 02-'16 Navi/ Airco

€ 7.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-02-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 219.719 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T33 2.3DCI 136PK / L2H2/ 02-'16 Navi/ Airco


€ 7.750,-

Algemeen

Bouwjaar 11-02-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 219.719 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Moreise Automobielen
Contactpersoon E.P. van Haasteren
Adres Bovenweg 14
Postcode 1834 CE
Plaats Sint Pancras
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51235853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.moreise.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 3590 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 153 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.912 kg
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Van eerste eigenaar afkomstige Master 2.3 dci


Getoonde prijs Ex btw.

Eerste eigenaar afkomstig, Ideaal voor ombouw naar Camper

= Bedrijfsinformatie =

Onze showroom is 6 dagen in de week gewoon geopend, wel volgen wij de RIVM richtlijnen.

INFORMEER OOK NAAR DE VOORDELIGE AUTO FINANCIERINGEN!!!
Inruil is altijd bespreekbaar.

Alle auto's zijn voorzien van Nationale Autopas/ Carpas, onze auto's jonger dan 10 jaar en minder dan 200 dkm kunnen worden verkocht met het Autotrust landelijke reparatie verzekering Voor meer info www.autotrust.nl
Al onze occasions zijn voorzien van de gehele onderhouds historie en hebben een gegarandeerde kilometerstand. Inruil behoort tot de mogelijkheden.

Bezoek bij voorkeur na telefonische afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie