Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 / 1e.eigenaar / dubbele.cab / airco / cruise.cont / nav / camera / trekhaak / historie / nap....

€ 17.995,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 144.000 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 / 1e.eigenaar / dubbele.cab / airco / cruise.cont / nav / camera / trekhaak / historie / nap....


€ 17.995,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 144.000 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Honsel Occasions B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stationsweg 11
Postcode 2675 AM
Plaats Honselersdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 85150153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.honseloccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Laadvermogen: 1.515 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 176 per kwartaal

Renault focust op innovatie en toekomstgericht rijden, in combinatie met elegante styling en krachtige prestaties. Drive for change, noemen ze dat. En terecht. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Uw passagiers laden hun bagage moeiteloos in en uit; de ruime deuropening met schuifdeur maakt het mogelijk. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Bel 06-85150153 voor een afspraak!
Whatsapp nr: 06-85150153
Overschrijven kan ook Zaterdag en Zondag. inruil is ook mogelijk !
Telefonisch dagelijks te bereiken van 9:00 tot 20:00.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er niet staat verkocht of gereserveerd is deze nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)betaling niet gereserveerd.
**Let op!! advertenties worden geplaatst onder voorbehoud van typefouten**
** Dagelijks geopend van 10:00 tot 18:00 Alleen zondag op afspraak **

U bent van harte welkom voor een veilig bezoek aan onze showroom!

Honsel Occasions B.V.
Stationsweg 11
2675AM Honselersdijk
Tel: 06-85150153
E-mail: info@honseloccasions.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie