Renault Master 29.990 EX - 180 PK - L3H2 - 0KM - Trekhaak

€ 36.288,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen -

Renault Master 29.990 EX - 180 PK - L3H2 - 0KM - Trekhaak


€ 36.288,-

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autotrading De Winne
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Enkel op afspraak / Uniquement sur rendez-vous
Postcode 9420
Plaats Erpe - Mere
Land België
GSM +32 (0)497 - 028865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autotradingdewinne.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master - L3 H2 - NIEUW
2.3 diesel - 180 pk - 132 kw
NIEUWE WAGEN - 0 km - 2023
Manuele versnellingsbak

Verhoogd, hoogte 2
Verlengd, lengte 3
Multimediasysteem touchscreen
Navigatiesysteem touchscreen
Radio
Bluetooth
Lichtsensor
Regensensor
Airco
Cruise control
Snelheidslimiter
Elektrische ruiten
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Centrale vergrendeling met afstandsbediening 2 sleutels
LED dagrijlichten
Mistlampen
Comfort bestuurderszetel met armsteun
3 zitplaatsen vooraan
Scheidingswand
Schuifdeur aan rechterzijde
Zijdelingse markeringslichten
Boordcomputer
Originele Trekhaak 2.500 kg
Parkeersensoren achteraan
Lengte laadruimte 373cm
Breedte laadruimte 175cm
Hoogte laadruimte 189cm
...

LEASING / RENTING MOGELIJK -- VRAAG UW OFFERTE OP MAAT

!! Beperkt aanbod - Wees er snel bij - OP=OP !!

29.990 euro ex btw - 36.288 euro inc btw*

30.990 euro ex btw - 37.498 euro inc btw

*Deze prijs is enkel geldig bij afsluiten van een krediet (leasing/renting)
Wanneer er geen krediet wordt afgesloten is de prijs zoals boven aangegeven 30.990 euro ex btw

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele miscalculaties of fouten in deze advertentie

Voor meer informatie en foto's in hogere resolutie bezoek onze website

www.autotradingdewinne.be

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie