Renault Master 2.3dci 145PK Bakwagen + laadklep | Airco | Cruise | 3-Persoons | Zijdeur

€ 29.895,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 103.043 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master 2.3dci 145PK Bakwagen + laadklep | Airco | Cruise | 3-Persoons | Zijdeur


€ 29.895,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 103.043 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUTCH Vans
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mercuriusweg 41
Postcode 3771 NC
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dutchvans.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun 2019 - 2024
Cabine: enkel
Referentienummer: 6956

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L5H1
Afmetingen (LxBxH): 670 x 255 x 325 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.655 kg
Laadvermogen: 845 kg
GVW: 3.500 kg

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 420 x 213 x 229 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
CO2-uitstoot: 336 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 per kwartaal

'Drive for change?. De kreet is Engels, maar voor de rest is deze Renault 100 procent Frans. En dat betekent: innovatieve techniek, klaar voor de toekomst en fraai vormgegeven. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook dakspoiler, warmtewerend glas, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting horen tot de voorzieningen op deze auto.

Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Het stuur van deze auto heeft uiteenlopende functies. Ook om het geluid te regelen. De audiobediening op het stuur draagt daarom actief bij aan een veilige rit. Met de ingebouwde airconditioning zit jij altijd ontspannen achter het stuur. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Met de cruise control kom je bijna nog fitter aan dan je vertrekt. Je bent in deze Renault ook voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor jou de weg in de gaten. Ze waarschuwen je voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt.

Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

= Bedrijfsinformatie =

LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.

Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.

U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie