Renault Master T33 2.5dCi L1H1 Fiscaal Gunstig Airco Euro 4

€ 4.750,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-02-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 238.789 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Master T33 2.5dCi L1H1 Fiscaal Gunstig Airco Euro 4


€ 4.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-02-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 238.789 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 143 km/u

Maten
Wielbasis: 308 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Laadvermogen: 1.525 kg
GVW: 3.300 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

'Drive for change', zeggen ze bij Renault. En daar is deze auto een mooi voorbeeld van. Vooruitstrevende techniek én een fraaie vorm. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor het in- en uitladen extra handig en veilig. Tot de voorzieningen van deze auto behoren warmtewerend glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

U vindt in deze auto ook airconditioning. Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Maak nu een afspraak voor een proefrit!

Renault Master 3.3T L1H1 2.5 DCI 115 Euro 4 3 Persoons
Bouwjaar 03-02-2005
Apk t/m 16-05-2005
238.789 kilometers
1.775 kg.
Trekhaak met trekkracht van 2.000 kg.
Nationale autopas tellerrapport aanwezig
2.463 cm3.
Euro 4
84 KW / 114 PK
3 Persoons
Wielbasis 3.08 meter
Laadvermogen 1.525 kg.
Armsteun bestuurdersstoel
Betonplex vloer in de laadruimte
Zijwanden geheel met hout afgetimmerd
6 versnellingen
Elektrische ramen
Elektrische buitenspiegels
Toerenteller
Radio/Cd speler
Parrot
Imperiaal met ladderrol
2 sleutels met handzender
Airconditioning
2 volledig gesloten achterdeuren
3e remlicht
Airbag bestuurder
Ruiten intik hamertje

Afmetingen in de laadruimte zijn:

2.73 meter lang
1.78 meter breed
1.27 meter breed tussen de wielkasten
1.68 meter hoog

05/2023 Nieuwe apk, Stuurkogel rechtsvoor, Spoorstang , Stuurhuishoes

Prijs is € 4.750,= EXCLUSIEF DE B.T.W.

*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. Ook voor auto's van 10 jaar of ouder. ***

*** Voor ondernemers fiscaal gunstige bijtelling! De Renault is ouder dan 15 jaar dus bijtelling van 35% over de werkelijke waarde! ***

= Bedrijfsinformatie =

Mocht u met het openbaar vervoer willen komen, dan kunnen wij u eventueel ophalen van het treinstation in Bodegraven of Alphen aan den Rijn (10 minuutjes) of als u uit het buitenland komt kunnen wij u eventueel van vliegveld Schiphol (Amsterdam) (20 minuutjes) halen!

Van der Weijden Bedrijfsauto's
Steekterweg 70A
2407 BH Alphen aan den Rijn
NEDERLAND

Tel: 0172-617373
Mobiel: Cees van der Weijden 06-53443335
Mobiel: Jacqueline Boog 06-41550666
Fax: 0172-612903
E-mail: email@vdweijdenbedrijfsautos.nl

KIJK VOOR DE MEEST ACTUELE VOORRAADLIJST OP ONZE WEBSITE:

www.vdweijdenbedrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie