Renault Master T33 2.5dCi L1H1/164.000 km NAP/ EURO 4

€ 1.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-06-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 164.680 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Renault Master T33 2.5dCi L1H1/164.000 km NAP/ EURO 4


€ 1.450,-

Algemeen

Bouwjaar 09-06-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 164.680 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Florijn Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maria van Hongarijedreef 75
Postcode 3561 TD
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon - bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 25035594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Wielbasis: 308 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Laadvermogen: 1.525 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Deze Renault Master 2.5 dci ( EURO 4) start wel en rijdt ook, maar loopt op 3 cilinders!!

Waarschijnlijk verstuivers niet goed!!

De auto moet opgehaald worden met een oprijwagen!! Trailer!!

De km stand is orgineel en aantoonbaar met nationale auto pas!!


Heeft u een oude diesel bus waar u de milieuzone niet in mag rijden dan kopen wij deze graag van jouw op of ruilen hem in voor handels prijs!!

Onze prijzen zijn scherp geprijsd, omdat wij de kosten laag kunnen houden en een snelle omloopsnelheid hebben.

Bent u geïnteresseerd in deze auto bel dan voor een afspraak.
----------------------------------------------------------------------
Alle inruil mogelijk!

WIJ ZIJN VAAK ONDERWEG, DAAROM ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZATERDAG VAN 09:00 TOT 22:00

Wilt u de auto bezichtigen, en een proefrit maken, bel dan met Autobedrijf FLORIJN CARS

We can make Export Documents
Wir können Ausfuhrdokumente machen
Mozemy Dokumenty wywozowe

Autobedrijf FLORIJN CARS
Inkoop en verkoop personenauto's en bestelbussen

TEL: 0625035594
Prijs: €1450,-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie