Bouwjaar | 09-06-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 164.680 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 1.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 164.680 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Florijn Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maria van Hongarijedreef 75 |
Postcode | 3561 TD |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | - bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 25035594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Wielbasis: 308 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Laadvermogen: 1.525 kg
GVW: 3.300 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Deze Renault Master 2.5 dci ( EURO 4) start wel en rijdt ook, maar loopt op 3 cilinders!!
Waarschijnlijk verstuivers niet goed!!
De auto moet opgehaald worden met een oprijwagen!! Trailer!!
De km stand is orgineel en aantoonbaar met nationale auto pas!!
Heeft u een oude diesel bus waar u de milieuzone niet in mag rijden dan kopen wij deze graag van jouw op of ruilen hem in voor handels prijs!!
Onze prijzen zijn scherp geprijsd, omdat wij de kosten laag kunnen houden en een snelle omloopsnelheid hebben.
Bent u geïnteresseerd in deze auto bel dan voor een afspraak.
----------------------------------------------------------------------
Alle inruil mogelijk!
WIJ ZIJN VAAK ONDERWEG, DAAROM ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZATERDAG VAN 09:00 TOT 22:00
Wilt u de auto bezichtigen, en een proefrit maken, bel dan met Autobedrijf FLORIJN CARS
We can make Export Documents
Wir können Ausfuhrdokumente machen
Mozemy Dokumenty wywozowe
Autobedrijf FLORIJN CARS
Inkoop en verkoop personenauto's en bestelbussen
TEL: 0625035594
Prijs: €1450,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!