vorige 17 van 19.648 volgende

Renault Master L1h2145pk Airco/Cruise/pdc/Navi

€ 8.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-05-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 201.760 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master L1h2145pk Airco/Cruise/pdc/Navi


€ 8.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 201.760 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Gelder Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kerkstraat 25
Postcode 5253 AN
Plaats Nieuwkuijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44443341 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vangelderbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen

Maten
Lengte/hoogte: L1H2
Afmetingen (LxBxH): 5048 x 2070 x 2310 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.846 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn Geopend op Afspraak ook in de Avonden !

Graag van te voren even bellen als u voor een auto wilt komen kijken dan kunnen wij u bevestigen of er iemand aanwezig is Ook bent u welkom in de avonden uitsluitend op afspraak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie