![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 117.361 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 117.361 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oudewater |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Linschoterzandweg 53 |
Postcode | 3425 EN |
Plaats | Snelrewaard |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoudewater.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Wielbasis: 358 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.870 kg
Laadvermogen: 1.630 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Te koop, een nette en goed onderhouden Renault Master T35 2.5 DCI L2H2 van bouwjaar 2008 wit van kleur. De kilometerstand van de Renault Master is 117.361 km Originele Kilometers met Nationale Auto Pas. De Renault Master is apk gekeurd tot er met 09-02-2024. De Renault Master voorzien van o.a: ABS / Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Bekerhouders / Boordcomputer / Elektrische Pakket ( Elektrische Ramen + Spiegels + Centrale Deurvergrendeling ) / Stuurbekrachtiging & een Trekhaak. De Renault Master ziet er goed uit zowel van binnen als van buiten, Rijdt, schakelt en stuurt prima! Motorisch + Technisch 100%. Inruil mogelijk tegen handelsprijzen. Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 / 06-42020663 Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit. Wij kunnen helpen met export-documenten! We can help with export-documents! Wir können mit dem Export Dokumenten helfen! Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych! My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov! Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
![Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10069/renault-master.jpg)
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!