Renault Master Rolstoelbus | Voorin Rolstoel Airco Rolstoelauto

€ 25.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 140.775 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Master Rolstoelbus | Voorin Rolstoel Airco Rolstoelauto


€ 25.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 140.775 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rolstoelbuskopen nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noordbaan 925
Postcode 2841 MG
Plaats Moordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)79 - 2033261 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rolstoelbuskopen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.365 kg
Laadvermogen: 1.709 kg
GVW: 2.980 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 192 per kwartaal

Mei Maand = Aktie Maand!! De gehele maand Mei extra voordelen bij Buitengewoon Mobiel. Bel voor info over de tijdelijke korting naar: 079-2033261

Let op: Vanaf heden kunt u uitsluitend op afspraak langskomen voor een proefrit of auto-aanpassing. Dit kan vaak al dezelfde dag dus aarzel niet om ons op het laatste moment ook te bellen voordat u langskomt.

Deze luxe uitgevoerde Renault Master Side By Side rolstoelbus uit 2015 met 140.000 op de klok is in nette staat. Dit is te zien aan het interieur en exterieur van de gehele bus , alsmede de lift en de aanpassingen.
Voorzien van de meest comfortabele opties als airconditioning en rolstoellift.
Op het moment is de bus voorzien van 3 zitplaatsen + 1 rolstoelzitplaats.

Vraag aan ons naar werkelijk alle mogelijkheden met deze specifieke bus, wij weten zeker dat het passend is te maken voor de meeste mensen.

De bus is voorzien van een automaat, Airco, rolstoel voorin zitplaats en cruise control
De rolstoellift aan de achterzijde werkt op een DRAADLOZE afstandsbediening.

De Master leveren wij af met een grote onderhoudsbeurt en met 12 maanden garantie bij onze vestiging in Moordrecht.
Er komt geen BPM of BTW bij.
Reserveren is mogelijk voor maximaal 2 dagen.

U kunt met deze bus gebruik maken van het lage tariefwegenbelasting voor gehandicapten a €35,- per maand (Indien u voldoet aan de voorwaarden van de belastingdienst).
Wij helpen u graag met het invullen en versturen van deze aanvraag.

De Master rolstoelbus is voorzien van de volgende opties:

1) Elektrische rolstoellift, 350kg capaciteit.
2) Draaibare bestuurdersstoel
3) Cruise controle
4) Automaat
5) Extra accesoires op de bus
6) Airconditioning

De Master laat op de foto's al zien dat deze in zeer goede staat verkeert, werkelijk als nieuw!
Inruil van uw huidige voertuig is altijd mogelijk. Wij bespreken graag samen met u de mogelijkheden.

De 6 zekerheden op een rij:

1) Proefrit aan huis - TIP(!)
2) Tot 1 jaar garantie.
3) Grote onderhoudsbeurt
4) Alle inruil mogelijk
5) Geen verborgen kosten
6) Service met een glimlach

Bel ons voor alle relevante info of voor het maken van een afspraak: 079-2033261
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar vanaf 10:00 tot 17:00 uur.

Rolstoelbus kopen? Bel gemakkelijk naar 079-2

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie