vorige 14 van 19.638 volgende

Renault Master Servicewagen T35 2.3 DCI 145PK EURO6 L2H2 VICTRON V230 BOTT INRICHTING AIRCO STANDKACHEL TREKHAAK RIJKLAARPRIJS

€ 17.650,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 129.402 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Master Servicewagen T35 2.3 DCI 145PK EURO6 L2H2 VICTRON V230 BOTT INRICHTING AIRCO STANDKACHEL TREKHAAK RIJKLAARPRIJS


€ 17.650,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 129.402 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam R. Leenders Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ekkersrijt 1204
Postcode 5692 AE
Plaats Son
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 399676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 57888080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.leenders-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.918 kg
Laadvermogen: 1.583 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bedrijfswagen: Geen afleveringskosten! Deze auto wordt geleverd met een grote onderhoudsbeurt (nieuwe olie en filter, luchtfilter en interieurfilter) een APK Keuring van minimaal 1 jaar en 3 maanden garantie!
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie)

L2H2 SERVICEWAGEN, BOTT KASTEN INRICHTING, VICTRON V230 OMVORMER MET LITHIUM ACCU VOOR STROOM OP LOKATIE, EBERSPACHER STANDKACHEL, TREKHAAK 2500KG, LED VERLICHTING IN DE LAADBAK, DIRECT INZETBAAR!

Origineel Nederlandse bus direct van eerste eigenaar. Voorzien van een nationale auto pas onderhoudsboekjes en 2 sleutels. Rijklaarprijs met een grote onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring en garantie!

Compleet ingerichte servicewagen voorzien van een Victron omvormer 3000va 12volt 120amp voor 230v / 220v met buiten wall invoer en Lithium accu, standkachel Eberspacher, Airco, Cruisecontrol, 2 verstelbare stoelen, kasten met lades BOTT, deels geisoleerde en betimmerde laadruimte. Ventilator op het dak, Schrob putje in laadvloer, zwaailampen op het dak, werklamp achter, treeplank achter, enz. Deze wagen is gebruikt om op locatie te werken en is van alle gemakken voorzien. Deze bus is voorzien van een trekhaak met 13 polige stekkerdoos en mag een aanhanger geremd trekken van 2500KG! Compleet met; onderhoudsboeken, nationale auto pas, 2 sleutels en garantie! Voor een bezichtiging en of proefrit bent u van harte welkom bij ons in Son!

RIJKLAARPRIJS! ALL-IN PRIJS! GEEN AFLEVERINGSKOSTEN! GEEN AFLEVER PAKKETTEN BIJKOPEN! TOTAALPRIJS! SNEL LEVERBAAR!

Wat hebben wij al aan deze bus gedaan;
- compleet gepoetst van binnen en buiten
- nieuwe set grote originele wieldoppen

Wat doen wij nog aan deze bus;
- grote onderhoudsbeurt ( nieuwe olie en filter, interieurfilter en luchtfilter )
- nieuwe APK keuring bij verkoop
- 3 maanden of indien eerder 10.000 kilometer garantie op de motor en versnellingsbak

Wilt u deze bus komen bezichtigen? Wilt u een proefrit maken? Wilt u de bus meteen rijklaar meenemen? Voor ons is dit geen probleem wij kunnen snel schakelen zodat u snel kunt rijden!

INRUILEN? FINANCIEREN? LEASEN? Dit is bij ons geen probleem!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie