Renault Master 2.3d Barbot Paardenauto 163 PK, Dub.Cab. 2015 Hengstenuitv.

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-11-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 211.094 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master 2.3d Barbot Paardenauto 163 PK, Dub.Cab. 2015 Hengstenuitv.


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 19-11-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 211.094 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Gewichten
Ledig gewicht: 2.615 kg
Laadvermogen: 885 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 209 per kwartaal

Renault Master 2.3D "Barbot" Paardenauto, HENGSTENUITVOERING, Dubbele Cabine, Bouwjaar 19-11-2015, 2.299 cm3., 120 kw., 163 PK., 6 versnellingen, 2.615 kg., 211.094 km., laadvermogen 885 kg., Euro 5, trekhaak met trekkracht van 2.500 kg., mistlampen voor, armsteuntje bij bestuurders- en passagiersstoel, airbag bestuurder, 5 X hoofdsteunen, 2 sleutels met handzender, centrale vergrendeling met afstandsbediening, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels, Cruise Control, Airco, Bluetooth, MP3 radio en USB, gesloten achterdeur met 3e remlicht, beschermtralies bij de achterlampen, raampje in tussenwand van cabine naar paardengedeelte met tralies, gordijn/kleerhang rail links en rechts in de cabine, grote opbergruimte boven de bestuurder- en passagiersstoel, 2 kleerhang haakjes in de cabine, verlichting in de cabine, bank in de cabine is te transformeren naar ligbed, ramen links en rechts in de cabine, de auto is van de 2e eigenaar afkomstig

Paardengedeelte:

1 klein schuifraam linksvoor in het paardengedeelte
1 groot schuifraam linksachter in het paardengedeelte
1 groot schuifraam rechtsachter in het paardengedeelte
2 zadelsteunen
2 hoofdstelhaken
2 grote ventilatie dakluiken
vast raam met beschermtralies van cabine naar paardengedeelte
2 Tl buis verlichting in het paardengedeelte
3 bindogen bij het paard aan de rechterkant
2 bindogen bij het paard aan de linkerklant
Zijlint bij de zijkant van de laadklep
Anti slip grid vloer bij het paardengedeelte
2 bindogen op de buitenkant van de achterdeur
bindbalk op de achterdeur
Sulky supports
Op 3 standen te verstellen tussenschot met rail
Rondom stootkussens

*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. ***

*** Wij kunnen alles voor u verzorgen voor het exporteren van uw voertuig!!! ***

= Bedrijfsinformatie =

Mocht u met het openbaar vervoer willen komen, dan kunnen wij u eventueel ophalen van het treinstation in Bodegraven of Alphen aan den Rijn (10 minuutjes) of als u uit het buitenland komt kunnen wij u eventueel van vliegveld Schiphol (Amsterdam) (20 minuutjes) halen!

Van der Weijden Bedrijfsauto's
Steekterweg 70A
2407 BH Alphen aan den Rijn
NEDERLAND

Tel: 0172-617373
Mobiel: Cees van der Weijden 06-53443335
Mobiel: Jacqueline Boog 06-41550666
Fax: 0172-612903
E-mail: email@vdweijdenbedrijfsautos.nl

KIJK VOOR DE MEEST ACTUELE VOORRAADLIJST OP ONZE WEBSITE:

www.vdweijdenbedrijfsautos.n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie