Renault Master T33 2.5 dCi L1H1 AIRCO/NAP/6-BAK

€ 2.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 719.166 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Master T33 2.5 dCi L1H1 AIRCO/NAP/6-BAK


€ 2.500,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 719.166 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ZAFRAN AUTO'S
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schouwrooij 6
Postcode 5281 RE
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51408639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zafranautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Wielbasis: 308 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 1.500 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Emissieklasse: Euro 5

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Renault Master T33 2.5 dCi L1H1

Rijdt en schakelt goed



Deze Renault Master komt uit 2011, werd geleverd van 01-10-2006 tot 31-10-2010 en kostte toen € 36.435,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 2464 cc. De bus heeft een topsnelheid van 144 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 8,5 liter per 100 km en hij weegt 1810 kg. De APK is geldig tot 03-05-2022 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 576,- per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie