vorige 10 van 19.650 volgende

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 Airco, Cruise controle, Navigatie, Achteruitrijcamera, 3 zitter, Trekhaak, Btw auto, Ex eerste eigenaar Ex eerste eigenaar, Lengt

€ 19.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 78.200 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 Airco, Cruise controle, Navigatie, Achteruitrijcamera, 3 zitter, Trekhaak, Btw auto, Ex eerste eigenaar Ex eerste eigenaar, Lengt


€ 19.900,-

Algemeen

Bouwjaar 13-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 78.200 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Pels
Contactpersoon J. Pels
Adres Bierbrouwersweg 2
Postcode 3449 HW
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 460465 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfpels.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2019 - dec 2020

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.551 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Nette Renault Master lengte 2/ Hoogte 2 met sterke 2.3 Dci 135pk diesel motor Euro6!! , Ex eerste eigenaar!!, Btw auto, Navigatie, Cruise controle, Airco, Achteruitrijcamera, Trekhaak, 3 Zitplaatsen!!, Nu voor vaste scherpe prijs, Inruil, Financiering mogelijk, Genoemde prijs is ex btw!!

Het is een nette en comfortabele auto, deze Renault Master, hij heeft 78200 kilometer gelopen. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2020 en komt van de eerste eigenaar. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Het navigatiesysteem brengt u vlot naar uw bestemming, terwijl u luistert naar het glasheldere geluid van het audiosysteem met DAB-radio. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Renault heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen.

Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Bent u nieuwsgierig naar deze Renault Master? Laat het ons dan snel weten.

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Pels staat voor BOVAG zekerheid, service en garantie tegen scherpe prijzen. Een tevreden klant dat is ons streven.
Wij werken uitsluitend met occasions waarvan het verleden incl km stand controleerbaa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie