Renault Master Bakwagen met Laadlift 2.3 dCi

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 122.826 km
Deuren 2
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master Bakwagen met Laadlift 2.3 dCi


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 09-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 122.826 km
Deuren 2
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hofstee
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Hemmen 6a
Postcode 9206 AG
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 541531 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rover-hofstee.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Origineel NL auto, eerste eigenaar, Cruise Control + Airco

Renault Master Bakwagen met Laadlift 2.3 dCi


- Kenteken: VJR-02-K
- Merk: Renault
- Model: Master Bakwagen met Laadlift
- APK tot: 25-03-2025
- Tellerstand: 122826 KM
- Carrosserievorm: Chassis-cabine
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2680 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 10.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 691 cm
- Breedte: 222 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 249 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting

Infotainment

- DAB
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Renault Master Bakwagen met Laadlift is van het bouwjaar 2021. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

U bedient het audiosysteem met dab-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.

Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.

British Car Centre Hofstee is gespecialiseerd in authentieke Engelse auto's.
Niet all

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie