Renault Master 2.3dci 163 PK Energy BARBOT POLYVAN D5

€ 53.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master 2.3dci 163 PK Energy BARBOT POLYVAN D5


€ 53.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Lengte: 433 cm

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Renault Master 2.3D Red BARBOT POLYVAN D5 Nieuw!!! Dubbele cabine , 163 PK, 120 kw., 2.299 cm3., Euro 6, wit, bumpers en spiegels in kleur, start stop systeem, armsteuntje bestuurders- en passagiersstoel, 5 X hoofdsteunen, airbag bestuurder, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels, centrale vergrendeling met afstandsbediening, toerenteller, 6 versnellingen, stuurwielbediening, geintegreerde telefoonoplader, airconditioning, USB aansluiting, radio, Media, Navigatie, afsluitbaar kastje bovenop dashboard, afsluitbaar handschoenenkastje, 7 pins omvormer voor de trekhaak, vast raampje met tralies van cabine naar paardengedeelte, grote opbergruimte boven de bestuurder en passagier in de cabine, verlichting in de dubbele cabine, gordijnrail/kleerhang rail links en rechts in de cabine, 2 haakjes, 2 losse kussens op de bank van de dubbele cabine, ramen links en rechts van de dubbele cabine, licht metalen velgen, beschermtralies op achterlichten, 3e remlicht, mistlampen voor, Continental banden rondom,

Paardengedeelte:

2 schuiframen aan de linkerkant in het paardengedeelte
1 schuifraam rechts in het paardengedeelte
Grote rubberen hengstenflap met weghangstang aan de binnenkant van de achterdeur
2 geheel te openen deurtjes bij de paardenborst
2 Weefrekken boven de deurtjes met afneembaar tussenstuk die op de buitenkant van de deurtjes weg te hangen zijn
2 grote dakluiken
2 bindogen bij de paardenhoofden in het zadelgedeelte
2 bindogen bij de paarden in het paarden gedeelte
2 haken aan het dak boven de deurtjes in het paardengedeelte
rondom stootkussens in het paardengedeelte
2 TL buis verlichting in het paardengedeelte
Op 3 standen te verstellen tussenschot op railsysteem
Anti slip grid vloer
lint zijkant paarden voor de laadklep
Camera voor paardengedeelte en voor bij het achteruitrijden

Prijs is exclusief de b.t.w. en b.p.m.

*** Renault Fabrieksgarantie van 2 jaar of maximaal 100.000 km. ***

*** Mocht u een financiering wensen (het is voor deze auto al mogelijk vanaf € 836,62 per maand), neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. ***

*** Is dit niet helemaal de uitvoering die u zoekt? Geen probleem nieuwe zijn geheel naar uw wens te bestellen met 3 a 4 maanden levertijd!!! ***

= Bedrijfsinformatie =

Mocht u met het openbaar vervoer willen komen, dan kunnen wij u eventueel ophalen van het treinstation in Bodegraven of Alphen aan den Rijn (10 minuutjes) of als u uit het buitenland komt kunnen wij u eventueel van vliegveld Schiphol (Amsterdam) (20 minuutjes) halen!

Van der Weijden Bedrijfsauto's

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie