vorige 13 van 19.642 volgende

Renault Master T35 2.3 dCi 170PK Aut. L2H2 Airco | Navigatie

€ 18.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-05-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 112.172 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 170PK Aut. L2H2 Airco | Navigatie


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-05-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 112.172 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Scheers Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Galenweg 7
Postcode 5431 LG
Plaats Cuijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51860860 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.scheersbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 80 liter

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 249 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.918 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 308 x 176 x 189 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Deze Renault Master T35 2.3 DCI 170PK Automaat L2H2 is voorzien van airco, navigatiesysteem, cruise control, achteruitrijcamera, parkeersensoren achter, trekhaak (2500 kg) etc.

= Bedrijfsinformatie =

Alle prijzen zijn exclusief BTW met uitzondering van margeauto's. Financial lease en inruil van uw huidige bedrijfswagen behoort tot de mogelijkheden. Voor een afspraak of bezichtiging verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen of de bedrijfswagen van uw keuze nog beschikbaar is.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie