Renault Master 2.3 DCI 130 Pk T35 L3H2 Airco Cruisecontrol Trekhaak 2500 Kg

€ 17.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 90.088 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master 2.3 DCI 130 Pk T35 L3H2 Airco Cruisecontrol Trekhaak 2500 Kg


€ 17.900,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 90.088 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autodebruin.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres 1e Tochtweg 2
Postcode 2913 LP
Plaats Nieuwerkerk Ad Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 312484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodebruin.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten
Lengte/hoogte: L3H2

Gewichten
Ledig gewicht: 1.990 kg
Laadvermogen: 1.510 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Schitterende Renault master L3 / H2 Luxe uitvoering met Airconditioning en Cruise control Motor 96 Kw / 130 Pk nu voor de Scherpe internet meeneemprijs Excl BTW Wij bieden wij de mogelijkheid van gespreide betaling in samen werking met de grootste Autofinancier van Nederland , ook kunnen wij als service u helpen met uw autoverzekering , Wilt U Zelf bepalen wat u wilt betalen per maand kijk dan op de website van www.autodebruin.nl bij de knop Financiering .KOSTEN RIJKLAAR MAKEN INCL AFLEVERINGS BEURT EN APK MEERPRIJS € 799,-

= Bedrijfsinformatie =

Voor Whatsapp 06 - 44 040 156. alleen voor tekst

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie