Bouwjaar | 01-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 48.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Bedrijfswagenadviseurs |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerweg 2A |
Postcode | 3843 GD |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 741401 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debedrijfswagenadviseurs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Laadklep*camera*navigatie. 5x beschikbaar. Bakwagen met optimaal laadvermogen (800kg op kenteken, 1.000kg technisch) Opbouwlengte 440cm. Volledige fabrieksgarantie.
Renault Master FWD 2024 bakwagen 440cm met laadklep 1.000kg camera
- Merk: Renault
- Model: Master FWD bakwagen met laadklep 1000kg
- Tellerstand: 1 KM
- Carrosserievorm: Chassis-cabine
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Kleurnaam: MINERAAL
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2152 kg
- Max. massa voertuig: 2700 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 01-03-2026
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 24
Pakket: Pack Medianav
- Apple Carplay/Android Auto
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Bijrijders bank
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
Infotainment
- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Camera
- Hill hold functie
Beschikbaar voor aankoop, financial lease of de meest scherpe operationeel leaseprijs. Renault Master met volledig nieuwe opbouw.
Lengte inwendig 4400 mm
Lengte uitwendig 4500 mm
Breedte inwendig 2110 mm
Breedte uitwendig 2200 mm
Hoogte inwendig 2350 mm
Hoogte uitwendig inclusief bodemgroep 2595 mm
De bodemplaat is van betonplex en standaard 15 mm dik.
De zijwanden en voorwand bestaan uit een versterkte 4 mm polyester plaat met daarop verticale aluminium versterkingsprofielen gelijmd.
Het interieur is afgewerkt met 'lat-om-lat' betimmering, onder worden 4 planken op elkaar gestapeld en dienen daarmee als schoprand. De wandelementen worden rondom opgesloten en verlijmd in geanodiseerde aluminium omrandingsprofielen.
Lichtdoorlatend dak bestaand uit een polyesterplaat met voldoende aluminium dwarstogen
1 rij combi ladingrails geschikt voor verende ladingstangen en sjorbanden tegen de zijwanden, hart rails op hoogte 1.050 mm gemeten vanaf de vloer
Meelevering van een verende stang voor horizontale ladingzekering
Enkele zijdeur 1.000 mm x 2.000 mm rechts ca. 200 mm uit het achterportaal.
Inclusief opstapbeugel onder de zijdeur 3D dakspoiler gemonteerd op de cabine in de standaard witte kleur
Achteruirijcamera (dakcamera) gemonteerd achter midden boven op het achterportaal. Aangesloten op de interface (aanwezige monitor) van het chassis
Dhollandia achtersluitende laadklep, type DHLM10, met 1
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!