Renault Master FWD bakwagen met laadklep 1000kg 440cm 22M3 bakwagen met laadklep

€ 48.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master FWD bakwagen met laadklep 1000kg 440cm 22M3 bakwagen met laadklep


€ 48.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Bedrijfswagenadviseurs
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Deventerweg 2A
Postcode 3843 GD
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 741401 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.debedrijfswagenadviseurs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Laadklep*camera*navigatie. 5x beschikbaar. Bakwagen met optimaal laadvermogen (800kg op kenteken, 1.000kg technisch) Opbouwlengte 440cm. Volledige fabrieksgarantie.

Renault Master FWD 2024 bakwagen 440cm met laadklep 1.000kg camera


- Merk: Renault
- Model: Master FWD bakwagen met laadklep 1000kg
- Tellerstand: 1 KM
- Carrosserievorm: Chassis-cabine
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Kleurnaam: MINERAAL
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2152 kg
- Max. massa voertuig: 2700 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 01-03-2026
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 24


Pakket: Pack Medianav

- Apple Carplay/Android Auto
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Bijrijders bank
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting

Infotainment

- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Camera
- Hill hold functie


Beschikbaar voor aankoop, financial lease of de meest scherpe operationeel leaseprijs. Renault Master met volledig nieuwe opbouw.
Lengte inwendig 4400 mm
Lengte uitwendig 4500 mm
Breedte inwendig 2110 mm
Breedte uitwendig 2200 mm
Hoogte inwendig 2350 mm
Hoogte uitwendig inclusief bodemgroep 2595 mm

De bodemplaat is van betonplex en standaard 15 mm dik.
De zijwanden en voorwand bestaan uit een versterkte 4 mm polyester plaat met daarop verticale aluminium versterkingsprofielen gelijmd.
Het interieur is afgewerkt met 'lat-om-lat' betimmering, onder worden 4 planken op elkaar gestapeld en dienen daarmee als schoprand. De wandelementen worden rondom opgesloten en verlijmd in geanodiseerde aluminium omrandingsprofielen.
Lichtdoorlatend dak bestaand uit een polyesterplaat met voldoende aluminium dwarstogen
1 rij combi ladingrails geschikt voor verende ladingstangen en sjorbanden tegen de zijwanden, hart rails op hoogte 1.050 mm gemeten vanaf de vloer
Meelevering van een verende stang voor horizontale ladingzekering
Enkele zijdeur 1.000 mm x 2.000 mm rechts ca. 200 mm uit het achterportaal.
Inclusief opstapbeugel onder de zijdeur 3D dakspoiler gemonteerd op de cabine in de standaard witte kleur
Achteruirijcamera (dakcamera) gemonteerd achter midden boven op het achterportaal. Aangesloten op de interface (aanwezige monitor) van het chassis
Dhollandia achtersluitende laadklep, type DHLM10, met 1

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie