Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Eco

€ 3.990,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-10-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 455.327 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Eco


€ 3.990,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-10-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 455.327 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cees van Dun Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 18
Postcode 3144 CH
Plaats Maassluis
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4622999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandunbedrijfswagens.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.985 kg
Laadvermogen: 1.555 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Donkerblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie