Renault Master T35 2.5 dCi L2H2 koelwagen

€ 4.990,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-07-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 301.107 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Master T35 2.5 dCi L2H2 koelwagen


€ 4.990,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 301.107 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cees van Dun Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 18
Postcode 3144 CH
Plaats Maassluis
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4622999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandunbedrijfswagens.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 138 km/u

Maten
Wielbasis: 358 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.870 kg
Laadvermogen: 1.620 kg
GVW: 3.500 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Emissieklasse: Euro 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. De schuifdeur bij het passagiersdeel is ook een voordeel: geen uitzwaaiende portieren en een royale instap.

Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Master samen. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.

Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie