Bouwjaar | 18-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 23.352 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 23.352 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf EFE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 35 |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30042927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfefe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 6198 x 2070 x 2549 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.136 kg
Laadvermogen: 1.364 kg
GVW: 3.600 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 183 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Export afmelden van uw auto bij ons mogelijk zowel voor particulier als autobedrijven
Export inclusief kentekenplaten met 14 dagen verzekering 150 Euro (moet minimaal 14 dgn geldige apk hebben)
Export afmelden zonder verzekering op trailer 50 Euro
Autobedrijf Efe is een jong bedrijf, met de benodigde ervaringen in huis. U koopt bij ons een auto tegen een zeer scherpe prijs! Service en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Bekijk ook ons andere aanbod, Kijk en vergelijk! Bel, mail of Whatsapp voor een afspraak.
Heeft u een auto die u wilt verkopen en/ of inruilen? Dat is bij ons mogelijk!
Wij zien u graag op onze locatie zodat u onder het genot van een goed kopje koffie onze voorraad kan bekijken.
Financiering mogelijk, vraag naar de voorwaarden.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Wij hanteren geen afleveringskosten/rijklaarkosten zodoende kunnen we elk auto voor een scherpe prijs aanbieden, elke auto wordt schoon afgeleverd.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is. Dit maakt het voor ons mogelijk de auto klaar te zetten voor een proefrit zodat u de juiste indruk van de auto kunt krijgen.
Voor informatie kunt u bellen met of Whatsappen.
0630042927
www.autobedrijfefe.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!