Renault Master 2.3d THEAULT Paardenauto Marge/Prive

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 160.737 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Master 2.3d THEAULT Paardenauto Marge/Prive


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 160.737 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.669 kg
Laadvermogen: 831 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 243 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 per kwartaal

Renault Master 2.3D Theault Proteo 5, Dubbele Cabine, apk t/m 09-02-2021, 2.669 kg., trekhaak met trekkracht van 2.500 kg., Euro 5, 2.299 cm3., 107 kw., 146 PK., laadvermogen 831 kg., beige metalic, beige leder, hydraulisch geveerde bestuurdersstoel, airbag bestuurder, airbag passagier, toerenteller, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels, 6 versnellingen, armsteuntje bestuurders- en passagiersstoel, airconditioning, radio/cd speler, navigatie, tachograaf, Cruise Control, 2 sleutels, centrale vergrendeling met afstandsbediening, 3e remlicht, aluminium velgen, opstapje bij de de achterdeur, bank van de dubbele cabine te transformeren naar 2 bedden, openklapbaar luikje in tussenwand vanuit de cabine naar het paardengedeelte

Paardengedeelte:

Brigade camera voor in het paardengedeelte en bij het achteruitrijden, 2 schuifraampjes links in paardengedeelte, 1 schuifraampje rechts, 1 schuifraam in achterdeur, 2 openslaande deurtjes onder de borstbalk, 2 kleine ventilatieluikjes, 1 ventilator, 1 dakluik, 1 hengstenflap, rondom stootkussens in het paardengedeelte

Het betreft een marge auto (er komt geen b.t.w. meer bij!!)

(voor meer foto's zie onze website!!!)

*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden!!! ***

= Bedrijfsinformatie =

Mocht u met het openbaar vervoer willen komen, dan kunnen wij u eventueel ophalen van het treinstation in Bodegraven of Alphen aan den Rijn (10 minuutjes) of als u uit het buitenland komt kunnen wij u eventueel van vliegveld Schiphol (Amsterdam) (20 minuutjes) halen!

Van der Weijden Bedrijfsauto's
Steekterweg 70A
2407 BH Alphen aan den Rijn
NEDERLAND

Tel: 0172-617373
Mobiel: Cees van der Weijden 06-53443335
Mobiel: Jacqueline Boog 06-41550666
Fax: 0172-612903
E-mail: email@vdweijdenbedrijfsautos.nl

KIJK VOOR DE MEEST ACTUELE VOORRAADLIJST OP ONZE WEBSITE:

www.vdweijdenbedrijfsautos.nl

*** Wij reserveren alleen auto's voor de duur van de reistijd!!! ***

*** MOCHT U EEN GESLOTEN HEK TREFFEN, BELT U ONS DAN EVEN! WIJ HEBBEN I.V.M. DE HONDJES HET HEK VAAK DICHT ZITTEN!!! ***

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie