Bouwjaar | 07-07-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.512 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 83 kW (113 pk) |
€ 1.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.512 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 83 kW (113 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cobicar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 15 |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5747399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cobicar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 178 x 146 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare stoelen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. De regensensor is slim en alert, van de eerste spatjes tot een wolkbreuk. Altijd genoeg automatische wiscapaciteit. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Ook buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Renault Mégane heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een tekort aan lucht in de banden is niet alleen riskant, maar ook duur. Het bandenspanningscontrolesysteem behoedt voor onnodige kosten en risico's.
Deze Renault Mégane komt uit 2005, werd geleverd van 01-10-2002 tot 31-12-2005 en kostte toen € 22.857,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 83 kW (113 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,8 liter per 100 km en hij weegt 1130 kg. De APK is geldig tot 22-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
COBICAR bestaat sinds 1996, wij zijn een gewaardeerd Bedrijf met R.D.W erkenning en N.A.P certificaat. Alle garantie termijnen op al onze occasions zijn bij aankoop bespree
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!