![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 23-01-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.334 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.334 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Lochem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kwinkweerd 20 |
Postcode | 7241 CW |
Plaats | Lochem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)573 - 252471 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 48 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 463 x 181 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.573 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 2.131 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technisch inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. Rijden op brandstof én elektriciteit? Dat kan, met de hybride motor van deze Renault Mégane Estate. De elektromotor ondersteunt of neemt het deels over van de brandstofmotor als dat uitkomt. Scheelt lekker in de kosten! Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Met het full map navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de achteruitrijcamera. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Makkelijk en veilig is de keyless start. Met de elektronische sleutel op zak start u de auto met enkel een druk op de knop. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Extra opties op deze auto zijn: lederen versnellin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
![Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4116/renault-megane.jpg)
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!