Bouwjaar | 04-04-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.860 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.860 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Happen Auto's B.V. |
Contactpersoon | Marc van Huet |
Adres | Eindhovenseweg 58 |
Postcode | 5524 AS |
Plaats | Steensel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2524887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhappenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R15
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 170 x 159 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
U bent in deze Renault ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Renault. Belt u ons snel?
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn verhuisd! Sinds 1 januari 2021 zijn wij gevestigd op de Eindhovenseweg 58 te Steensel.
Op onze website www.vanhappenautos.nl ziet u een uitgebreide fotoreportage. Wij bieden u absolute netto bodem prijzen. De auto's krijgen bij binnenkomst een INKOOP-CHECK, zodat niks over het hoofd gezien wordt. De voordelen van Van Happen Auto's op een rijtje: Door directe inkoop van Dealers kunnen wij u ook vaak de onderhouds-historie garanderen. Kilometers (Nationale Auto Pas) en bouwjaren gegarandeerd. Meer dan 30 jaar ervaring in deze branche, dus wij weten waar we over praten. Fantastische service en after-sales! Iedere week 20 tot 25 nieuwe auto's op voorraad.
Altijd 100 auto's op voorraad!! En wij hanteren GEEN AFLEVERINGS-KOSTEN!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!