Bouwjaar | 13-06-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.401 km |
Deuren | - |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 1.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.401 km |
Deuren | - |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Prinsenland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 352B |
Postcode | 2908 LC |
Plaats | Capelle aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18239593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfprinsenland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 600 kg)
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. De uitrusting van deze Renault is met buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.
Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Interesse in deze auto? Dan bent u van harte welkom voor een bezichtiging en eventueel een vrijblijvend proefrit.
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend, graag van te voren bellen of mailen om teleurstelling te voorkomen.
NATIONALE AUTO PAS
De Nationale Auto Pas garandeert de kilometerstand van deze auto. U ziet dit aan het NAP-logo onder de kilometerstand.
Wij rekenen geen afleverkosten.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor een nette en betrouwbare auto. Inruil van uw auto is bij ons mogelijk, echter wel tegen handels prijzen. Wij kunnen uw huidige auto vrijwaren bij inruil en uw nieuwe auto direct tenaamstellen, u hoeft hier voor niet naar een overschrijfpunt.
Voor vragen mag u altijd bellen of mailen
Neem ook eens een kijkje bij onze andere advertenties
Graag tot ziens bij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!