vorige 14 van 19.592 volgende

Renault Scenic 1.5 dCi Intens ECC Cruise control Navigatie 100% Onderhouden Licht metaal Inruil mogelijk

€ 11.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-01-2017
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 204.582 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Scenic 1.5 dCi Intens ECC Cruise control Navigatie 100% Onderhouden Licht metaal Inruil mogelijk


€ 11.940,-

Algemeen

Bouwjaar 19-01-2017
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 204.582 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hoge Emmen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jacob le Mairestraat 231
Postcode 7825 XE
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohoge.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr 2017 - sep 2018

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 184 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 187 x 165 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 641 kg
GVW: 2.046 kg
Max. trekgewicht: 1.850 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.

Renault gooit hoge ogen qua innovatie en techniek. En dat dan met het Franse gevoel voor vorm en souplesse. Drive for change. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder dieselmotor. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en donker getint glas achter.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U kunt het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur of zelf met uw stem. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. En deze auto heeft ook cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Scénic samen. Bij de veiligheidssystemen van deze Renault hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, autonoom remsysteem en bande

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Scenic | Een begeerlijk concept

De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!

Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept

De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.

Plus

  • zeer ruim, ook achterin
  • (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw

Min

  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.

Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.

De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.

Deel deze advertentie