Bouwjaar | 09-05-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.762 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.762 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zwiter auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Tooropstraat 11 |
Postcode | 2526 WL |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42231535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zwiterautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Om teleurstrlling te voorkomen adviseren wij u te bellen voor uw komst
Renault Scenic 1.6-16V Business Line
- Kenteken: 85-ZP-VR
- Merk: Renault
- Model: Scenic
- APK tot: 09-02-2025
- Tellerstand: 188762 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K4M 97
- Vermogen: 82 kW / 112pk
- Ledig gewicht: 1390 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 449 cm
- Hoogte: 1636 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
Interieur
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Zwiter auto's
Jan Tooropstraat 11
2526WL Den Haag
0642231535
zwiter_said@hotmail.com
www.zwiterautos.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.