![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-10-2000 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.385 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2000 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.385 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf de Brik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafdijk Oost 37 |
Postcode | 2973 XC |
Plaats | Molenaarsgraaf |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 641811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debrik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2001 - okt 2003
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 172 x 168 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Behalve een markant design biedt de Renault Scénic ook uitstekende rijkwaliteiten en zeer veel ruimte. In deze origineel Nederlandse auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelbare buitenspiegels en neerklapbare achterbank.
Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Bent u nieuwsgierig naar deze Renault Scénic? Laat het ons dan snel weten.
= Bedrijfsinformatie =
Alle prijzen zijn INCLUSIEF afleveringskosten en 12 maanden APK! Op zaterdag zijn wij op afspraak geopend en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
![Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10248/renault-scenic.jpg)
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.