Bouwjaar | 05-11-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.785 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 1.799,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.785 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RJO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spundelseweg 35B |
Postcode | 4715 RB |
Plaats | Rucphen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rjo-trading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 170 x 168 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Met een auto als deze Renault Scénic komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vierversnellingsbak. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, elektrisch bedienbare ramen voor en in delen neerklapbare achterbank.
Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. U bent in deze Renault ook voorzien van lederen stuur en versnellingspook, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt bij drukverlies in een van de banden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.