Bouwjaar | 20-10-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.658 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.658 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTO DE GROOT RODEN B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceintuurbaan Noord, 118 |
Postcode | 9301 NZ |
Plaats | Roden |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5349444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degrootroden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Scenic 2.0 Expression
- Kenteken: 59-KDD-7
- Merk: Renault
- Model: Scenic
- APK tot: 08-05-2025
- Tellerstand: 17658 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M4R F7
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1403 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 434 cm
- Hoogte: 1678 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Keyless entry
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Trekhaak
Infotainment
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Zonnescherm(en)
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Deze Renault Scenic is in voorbereiding .
Afkomstig van 1ste eigenaar en volledig dealeronderhouden .
Wij leveren deze Renault Scenic inclusief afleverbeurt en nieuwe APK , met 12 maanden Bovag garantie .
Foto's volgen zsm .
AUTO DE GROOT RODEN B.V
Ceintuurbaan Noord, 118
9301NZ Roden
050 534 94 44
info@degrootroden.nl
www.degrootroden.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.