vorige 18 van 19.720 volgende

Renault Trafic 1.6 dCi 125pk E6 L1H1 Comfort Airco/Inrichting/Imperiaal 10-2016

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-10-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 135.535 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi 125pk E6 L1H1 Comfort Airco/Inrichting/Imperiaal 10-2016


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-10-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 135.535 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Europe-Vans B.V.
Contactpersoon René Mackaay
Adres Ambachtstraat 4
Postcode 4143 HB
Plaats Leerdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 631250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.europe-vans.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.692 kg
Laadvermogen: 1.098 kg
GVW: 2.790 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Zo meenemen (zonder meerprijs): U kiest voor de scherpe meeneemprijs en directe beschikbaarheid van het voertuig. De auto wordt verkocht en geleverd zonder onderhoud en zonder garantie. De auto is door ons gecontroleerd op de motor en aandrijving. Wij adviseren u om een garantiepakket af te nemen waarbij een volledige check-up, kleine onderhoudsbeurt en APK-keuring worden uitgevoerd.
- Budget (€ 395 ex BTW): Nieuwe APK-keuring incl. onderdelen en arbeid. De auto wordt verkocht en geleverd zonder onderhoud en zonder garantie. De auto is door ons gecontroleerd op de motor en aandrijving. Wij adviseren u om een garantiepakket af te nemen waarbij een volledige check-up, onderhoudsbeurt en APK-keuring worden uitgevoerd.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- 3 maanden garantie - Landelijke dekking € 795,- (€ 795 ex BTW): 3 Maanden (max. 7.500km) volledige garantie, deze garantie heeft een landelijke dekking. U bent bij ons welkom voor garantie maar u kunt in de meeste gevallen ook bij uw eigen garage terecht. De auto wordt geleverd met complete check-up, kleine onderhoudsbeurt en nieuwe APK-keuring incl. adviespunten. Informeer naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Deze 125pk sterke Trafic 1.6 DCI is van 10-2016 en heeft slechts 135.000km gereden! Direct inzetbaar vanwege reeds gemonteerde inrichting en laadruimte inrichting.

Airconditioning
Aluca laadruimte inrichting
Imperiaal met ladderrol en trap
Cruise Control

1e eigenaar, dealer onderhouden! Inruil en Financial Lease mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van uw huidige bedrijfswagen is mogelijk. Financial lease behoort tot de mogelijkheden, op onze site vindt u de tarieven en kunt u direct een aanvraag doen. Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW tenzij anders vermeld. Informeer naar aanvullende voorwaarden bij particuliere verkoop. EXPORT: As official VWE-exportpartner we provide all needed documents and services.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie