Bouwjaar | 29-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 129.471 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 10.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 129.471 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kuipers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpstraat 47 |
Postcode | 7814 PT |
Plaats | Weerdinge |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 646683 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkuipers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2014 - mrt 2016
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.740 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Renault Trafic is van het bouwjaar 2016. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
De uitrusting van deze Renault is met buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van.
Deze bus is van de 1e eigenaar en verkeerd in top staat
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.
Voor meer informatie www.autobedrijfkuipers.nl of voor een passend inruilvoorstel kunt u contact opnemen met
H.Van Klinken tel.0655751126 of W.kuipers tel.0653295881
= Bedrijfsinformatie =
WIJ LEVEREN DE AUTO'S AF OP WENSEN VAN DE KLANT
AL ONZE AUTO'S WORDEN MET NATIONALE AUTO PAS AFGELEVERD INRUIL EN FINANCIERING IS MOGELIJK
VOOR UITGEBREIDE FOTO REPORTAGE KIJK OP WWW.AUTOBEDRIJFKUIPERS.NL
WIJ ZIJN AANGESLOTEN BIJ NATIONALE AUTO PAS
EN ZIJN RDW ERKEND APK KEURINGSSTATION
KOM VRIJBLIJVEND LANGS DE KOFFIE STAAT KLAAR
LET OP !!! WILT U 'S AVONDS KOMEN KIJKEN BEL DAN 0655751126 VOOR EEN AFSPRAAK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!