Bouwjaar | 02-01-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 117.867 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 11.845,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 117.867 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dam Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haarsterweg 51 |
Postcode | 9363 VC |
Plaats | Marum |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13171472 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.damauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.075 kg
GVW: 2.800 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Uitgebreid
Dit afleverpakket bevat: 6 maanden Autotrust garantie 'Uitgebreid', APK keuring minimaal 1 jaar geldig, Onderhoudsbeurt volgens schema, Schoon interieur & exterieur, Volle tank brandstof
Deze Renault Trafic komt uit 2018, werd geleverd van 01-03-2016 tot 31-07-2019 en kostte toen € 36.987,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 154 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15,4 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1700 kg. De APK is geldig tot 23-04-2025.
Deze Renault Trafic verkeerd in nette staat en beschikt over o.a. lichtmetalen velgen, trekhaak, sidebars, vanguard dakdragers, navigatie, airco en cruise control. Het betreft een originele Nederlandse bus afkomstig van 2e eigenaar.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Iedere Dam Auto is grondig geïnspecteerd via een 60 punten check door een technisch specialist.
Is uw interesse gewekt? Neem dan vrijblijvend contact op voor een bezoek, een proefrit en/of een offerte voorstel.
U bent van harte welkom!
Wij zijn op afspraak geopend.
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30.
Zaterdag van 10.00 tot 15.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!