vorige 11 van 20.067 volgende

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort / NL auto / Cruise / Trekhaak / Dubbele cabine / Navi / Bluetooth / Leder&Stof / Airco /

€ 10.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-04-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 234.907 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort / NL auto / Cruise / Trekhaak / Dubbele cabine / Navi / Bluetooth / Leder&Stof / Airco /


€ 10.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-04-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 234.907 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bosch Car Service Van Kuyk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Fok 3
Postcode 1742 PC
Plaats Schagen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)224 - 212577 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.295 kg
GVW: 2.980 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Internet meeneemprijs (inbegrepen):
Geldige APK
Ca. 10 liter brandstof bij benzine auto's
Volle accu lading bij elektrische auto's
Auto compleet gepoetst
NAP / RDW tellerrapport
Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Full Service Cat. Groot en Exclusief (€ 1.295 meerprijs):
Distributieriem vervangen (indien nodig)
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
Geldige APK ( min. 12 maanden )
Volle tank brandstof
Auto gepoetst compleet
Airco controleren en afvullen
Pechhulp Nederland dekking
NAP / RDW tellerrapport
Tenaamstellen
Vervangend vervoer tijdens garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Internet meeneemprijs"): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Bandenset: All-seasonbanden

Met een auto als deze Renault Trafic komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Natuurlijk behoren elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Het navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill ho

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie