vorige 23 van 19.649 volgende

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Comfort Bovag rijklaarprijs

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 90.013 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Comfort Bovag rijklaarprijs


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 20-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 90.013 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verstappen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nassaulaan 85
Postcode 5251 JB
Plaats Vlijmen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5118666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageverstappen.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.040 kg
GVW: 2.940 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Vakgarant (6 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fullservice zekerheidspakket: Bovaggarantie ,Onderhoudsbeurt met apk Onbezorgd rijden tot volgende onderhoudsbeurt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Huisgarantie; Vakgarant (6 maanden); Grote onderhoudsbeurt, indien nodig distributie vervangen, 6 maanden Bovaggarantie en 12 maanden pechhulp Europa twv 695.-

Renault focust op innovatie en toekomstgericht rijden, in combinatie met elegante styling en krachtige prestaties. Drive for change, noemen ze dat. En terecht. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. Ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak zijn aan boord.

Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. De uitrusting van deze auto is met navigatiesysteem, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Renault Trafic.

Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

= Bedrijfsinformatie =

De genoemde verkoopprijs is voor auto's vanaf € 4.500,-. incl. fullservicepakket twv € 695.- Hierin zijn inbegrepen; 12 maanden Bovag garantie, minimaal 12 maanden APK keuring, Nationale AutoPas met gecontroleerde kilometerstand, de kosten voor tenaamstelling, volledige reiniging van in- en e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie