Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 125 PK | Schuifdeur L+R | Lang | 3 Zits | Navi | Automatisch Airco | Cruise | Camera

€ 9.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-11-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 233.258 km
Deuren -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 125 PK | Schuifdeur L+R | Lang | 3 Zits | Navi | Automatisch Airco | Cruise | Camera


€ 9.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-11-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 233.258 km
Deuren -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Q burg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jade 6
Postcode 9207 GL
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 538697 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoqburg.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Bezichtiging alleen mogelijk op afspraak!


Laat u niets wijsmaken, deze Renault Trafic biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. Tot de uitrusting behoren ook verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Natuurlijk is deze Renault Trafic voorzien van cruise control. En deze auto heeft ook verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter als standaard uitrusting.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Trafic samen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie