Renault Trafic 1200 L1H2 1.9 DCI 82 Buscamper Airco

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-04-2005
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.724 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.870 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Renault Trafic 1200 L1H2 1.9 DCI 82 Buscamper Airco


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-04-2005
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.724 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.870 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Miltenburg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Achthoven-Oost 20-26
Postcode 3417 PD
Plaats Montfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 471325 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanmiltenburg-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R16

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 194 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.910 kg
Laadvermogen: 990 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal

Nette en goed onderhouden Renault Traffic Buscamper L1H2 1.9DCi uitvoering. Deze Traffic is o.a. voorzien van: airco, trekhaak, RVS pushbar en sidebars, 2 zitplaatsen voor, luifel, 2 pits gasstel, koelkast achterdeuren, schuifdeur rechts, originele radio cd, in hoogte en diepte verstelbaar stuurwiel, elektrische ramen voor, centrale vergrendeling met afstandsbediening, etc. De distributieriem in in 2018 bij 170218 km compleet vervangen. Voor vragen kunt u terecht bij onze verkoper Albert van der Wind op telefoonnummer 06-36090624.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie