vorige 12 van 19.648 volgende

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 DC Comfort Full LED / Navi / Airco / PDC / Camera / Trekhaak / Bull Bar / Sidebars / Betimmering

€ 19.245,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 107.210 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 DC Comfort Full LED / Navi / Airco / PDC / Camera / Trekhaak / Bull Bar / Sidebars / Betimmering


€ 19.245,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 107.210 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Almere
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Palmpolstraat 2
Postcode 1327 CE
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 5483300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.897 kg
Laadvermogen: 1.173 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Jong, maar niet onervaren. De meterstand laat zien dat deze Renault Trafic al een stukje heeft gereden. Voor de rest is-ie nog zo nieuw als in de folder. Behalve de prijs, want die scheelt behoorlijk. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook LED koplampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Voor het ware fingerspitzengefühl zorgt de audiobediening op het stuur. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Deze Renault is voorzien van airconditioning, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist.

Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging maken, bel dan met Bochane Almere afdeling verkoop en vraag naar één van de verkoopadviseurs of stuur een e-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie