vorige 17 van 19.800 volgende

Renault Trafic 2.0 dCi 130 T30 L2H1 Work Edition | Trekhaak | Laadruimte betimmering | Parkeersensoren achter |

€ 29.945,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 130 T30 L2H1 Work Edition | Trekhaak | Laadruimte betimmering | Parkeersensoren achter |


€ 29.945,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Skrynmaker 26
Postcode 8447 GH
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 633775 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.abdrenault.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2022 - 2023

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 1.271 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Bovag afleverpakket 1 (€ 795 meerprijs): Uw nieuwe auto wordt voor aflevering door onze gespecialiseerde technici grondig onderworpen aan een 88 puntencheck, waarna een volledige servicebeurt wordt uitgevoerd inclusief een nieuwe APK. Hierbij dient de profieldiepte van de banden minimaal 3 millimeter te zijn. Daarnaast wordt de auto geleverd met een gegarandeerde kilometerstand en 12 maanden BOVAG-garantie. Tenslotte ondergaat uw nieuwe auto een professionele reiniging.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Chris Ritskes

Stoer, ruim, voordelig, veel laadvermogen, trekgewicht tot 2500kg, krachtige 2.0 dCi motoren tot 170pk en de keuze tussen handgeschakeld en automaat! Welkom bij de nieuwe Renault Trafic. Met zijn praktische en moderne design is de nieuwe Renault Trafic ideaal voor de dagelijkse werkactiviteiten. Deze bestelauto heeft een perfect ergonomisch interieur met de grootste opbergruimte rondom de chauffeur en de bijrijder in zijn klasse. Daarnaast beschikt hij over de grootste laadruimte in zijn klasse! Heb je een bedrijf en zoek je een bestelwagen die even dynamisch is als jijzelf? Dan is de nieuwe Renault Trafic voor jou gemaakt! De Trafic is leverbaar als enkelcabine en dubbel cabine en daarnaast verkrijgbaar in verschillende lengtes en hoogtes. Het herkenbare nieuwe front met lad koplampen en een grote grill weerspiegelt de visuele identiteit van RENAULT. De gespierde grille en brede motorkap geven de nieuwe Trafic een robuuste uitstraling. Deze uit voorraad leverbare Trafic is uitgevoerd in de Work Edition uitvoering en beschikt hierdoor standaard over parkeersensoren aan de achterzijde, EASY LINK navigatiesysteem met 8" touchscreen en DAB+ radio , cruise control, airco, elektrische ramen, LED koplampen, lichtsensor, trekhaak, vloerplaat, betimmering en nog veel meer.

Welkom bij ABD
U kunt ons zowel telefonisch, per mail, whatsapp of via videobellen bereiken. Neem vrijblijv

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie