Renault Trafic 2.0 dCi L2 | Direct rijden | Cruise control | LED koplampen | Airco | Parkeersensoren

€ 26.850,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi L2 | Direct rijden | Cruise control | LED koplampen | Airco | Parkeersensoren


€ 26.850,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jilis Autobedrijven
Contactpersoon Jilis van Mourik
Adres Gerdina's Hof 33
Postcode 4191 MX
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jilisvanmourikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan 2022 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 1.271 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 184 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Leaseprijs: € 512 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Renault wil zich blijvend onderscheiden als koploper in techniek en ontwerp. En dat dan op z?n Frans, natuurlijk. Ook al zeggen ze het in het Engels: 'Drive for change?. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. Tot de uitrusting behoren ook metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Het stuur van deze auto heeft uiteenlopende functies. Ook om het geluid te regelen. De audiobediening op het stuur draagt daarom actief bij aan een veilige rit. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. De uitrusting van deze auto is met verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter behoorlijk compleet.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.

U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Jilis autobedrijven is een BOVAG erkend autobedrijf met twee vestigingen waar service en klanttevredenheid voorop staan. Niet voor niets scoren wij op klanten vertellen een 9,5 en 100% aanbeveling, dat willen wij graag zo houden! Al onze occasions zijn zorgvuldig geselecteerd en voldoen aan onze strenge criteria alvorens deze te koop worden aangeboden. Wij leveren de auto graag helemaal overeenkomstig uw wensen af! Als

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie