Renault Trafic DCI 130pk T30 L2H1 Comfort ALL-IN PRIJS | Airco | Cruise control | Parkeersensoren A.

€ 26.990,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-04-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic DCI 130pk T30 L2H1 Comfort ALL-IN PRIJS | Airco | Cruise control | Parkeersensoren A.


€ 26.990,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-04-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Utrecht
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Meijewetering 1
Postcode 3543 AA
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2412512 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Renault Top Occasion (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden / 20.000 km garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

'Drive for change? is het motto bij Renault. Dit merk laat zich dan ook uitdrukkelijk van z?n innovatieve kant zien in techniek en styling, en daarvan is deze auto een voorbeeld. Op de teller van deze auto staat slechts 15 kilometer. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Aan alles is gedacht als het gaat om de combinatie gemak en veiligheid. Bijvoorbeeld het in- en uitstappen via de schuifdeur met z?n ruime opening. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer warmtewerend glas, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Het eersteklas audiosysteem is voorzien van DAB-radio. Hoge kwaliteit en veel zenderkeus. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault niet alleen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor, maar hij beschikt ook over parkeersensoren achter, die u helpen om gemakkelijk in te parkeren. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Natuurlijk behoren verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze prijzen zijn rijklaarprijzen inclusief ten minste 12 maanden garantie, onderhoud en minimaal 1 jaar APK.

Waarom kiezen voor Stam?
- 95% van onze klanten is Volledig tevreden
- Alle prijzen zijn rijklaar inclusief garantie.
- Alle auto's worden na binnenkomst grondig technisch geïnspecteerd.
- Transparante en scherpe prijsstelling.
- Klanten krijgen advies op maat en een persoonlijk voorstel in onze showroom.

Stam streeft naar 100% tevredenheid en dus uw aanbeveling. Word STAMbassadeur!
Volg ons op Social; Stam Renau

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie