Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Grand Authentique Energy | 9 PERSOONS | CRUISE | PARKEERSENSOREN |

€ 22.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2018
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.288 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Grand Authentique Energy | 9 PERSOONS | CRUISE | PARKEERSENSOREN |


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2018
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.288 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Schaik
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 1
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2139112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovanschaik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: jun 2015 - nov 2018

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.813 kg
Laadvermogen: 1.152 kg
GVW: 2.965 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 8

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal

Een Renault Traffic Passenger uit 2018 voorzien van de kleur 'Patinagrijs'. Deze auto is geleverd met de volgende opties:

70405 Aandrijvingstype: Frontaandrijving
22800 Achterruit verwarmbaar
19300 Achterruitwisser
26802 Airbag Passagierszijde
40000 Antiblokkeersysteem (ABS)
27400 Bagageruimteafdekking / Verduistering
25903 Bandenspanningscontrolesysteem
28207 Bekleding in Laad-/passagiersruimte
15200 Buitenspiegel elektr. verstel- en verwarmbaar
8608 Carrosserie/opbouw: Combi
26708 Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol)
70308 Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP)
83560 Motor 1,6 L - 70 kW dCi Diesel FAP Energy Katalysator
35004 Raamopener electr. voor, One-touch links
23400 Ramen in laad-/passagiersruimte: - vast, voor links
77005 Roetdeeltjesfilter
36208 Schuifdeur Laad-/passagiersruimte rechts met Beglazing
44102 Stalen velgen 6x16
32803 Stoelen eerste zitrij: Passagiersstoel met Armleuning
34205 Stoelen overige zitrijen: 2e rij, 3-zitsbank
27800 Vloerbedekking: Rubber in Laad-/passagiersruimte
77227 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6
79801 Start-/stopsysteem Motor
30409 Stoelbekleding/kussens: Stof Luxe
69009 Stuur (Leer)
75205 Transmissie 6 versnellingen
68708 Volwaardig reservewiel
50805 Wieldoppen

Bij interesse of meer informatie kunt u gerust contact met ons opnemen. Tel: 058 213 91 12

= Bedrijfsinformatie =

Op onze website WWW.AUTOVANSCHAIK.NL,staan al onze auto's met een zeer uitgebreide FOTOREPORTAGE.Voordat wij onze auto's te koop aanbieden gaan ze eerst naar de werkplaats voor een uitgebreide inkoopcheck en worden ze verkoop klaar gemaakt.Onze genoemde prijzen zijn inclusief recente APK en tenaamstellen ,kilometergarantie(nationale autopas).Tegen meerprijs is er garantie mogelijk, een half jaar autotrust garantie of bovag garantie.Wilt u uw auto rechtstreek aan ons verkopen, dan is dat mogelijk, surf naar de site: WWW.CONTANTGELDVOORJEAUTO.NL.De voordelen op een rijtje: Bovag bedrijf,garantie,N.A.P,jonge en meestal van de eerste eigenaar afkomstige auto's,aantoonbare onderhoudshistorie, inruil van auto,boot,motor,caravan en camper mogelijk,ruime fina

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie